Proiect pentru corul „Allegria”, dirijat de Cristina Nagy

Vă informăm că Şedinţa cu părinţii copiilor din Corul „Allegria” va avea loc sâmbătă, 23 februarie 2013, după repetiţia obişnuită de la ora 11.15, în Capelă, între orele 13.30-14.00.
Ataşez materialul cadru care va fi supus dezbaterii. Menţionez că proiectul a fost discutat deja în principiu cu dirijoarea corului şi are tot sprijinul logistic şi financiar al Consiliului Parohial.  Vă aşteptăm cu mult drag!

Faza I: Înregistrarea unui album audio cu Sfânta Liturghie şi cântece pentru copii, realizat de Corul „Allegria” al capelei noastre.

 Faza II: Turneu itinerant în centrele protopopiale mari din ţară (pe rând animăm o Sf. Liturghie şi vizităm oraşul respectiv)– detalii ulterior

Faza III: Schimb de experienţă cu o Parohie cu copii din Italia – detalii ulterior

Faza I: Înregistrarea unui album audio cu Sfânta Liturghie şi cântece pentru copii, realizat de Corul „Allegria” al capelei noastre.

A) Repetiţii obligatorii –  rugăm seriozitate maximă iar noi promitem punctualitate:

Datele: în fiecare sâmbătă – 2, 9, 16, 23 martie

30 martie – Repetiţie generală inclusiv cu celebrarea Sfintei Liturghii aşa cum va fi ea imprimată.

Interval orar: 11.15 – 14.00 cu o pauză de 10 minute pentru hidratare si o gustărică (dacă sunt doritori pot să se înscrie pentru acest lucru)

B) Înregistrări – în Capela Sf. Iosif

Luna aprilie: vineri 5, sâmbătă 6, luni 8,  marţi 9 – circa 2 ore/ intervalul va fi comunicat ulterior – propunere: 15.00 – 17.00 (pentru suspendarea activităţilor incl. pe şantier)

C) Costuri estimative:

înregistrări şi negative: 1.600  euro
CD-uri timbrate:  1.500  euro (circa 800 de bucăţi)
Total: 3.100 euro

Donaţiile şi sponsorizările cu acest scop sunt binevenite!

Parohia va susţine logistic înregistrările, va suporta diferenţele dintre donaţiile împreună cu sponsorizările obţinute şi costurile reale, urmând ca la final, în măsura posibilităţilor, din vânzarea CD-urilor să-şi recupereze aportul.

 

Mulţumindu-Vă pentru comuniunea de năzuinţe şi pentru disponibilitatea de slujire, al Dvs. paroh, Mircea Marţian.

 

NU UITAŢI DE INVITAŢIA LA SPECTACOLUL DE HRAM,
19 MARTIE 2013, ORA 17.00.

Vă așteptăm cu mult drag

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *